Hofkens heeft totaaloplossingen op schoonmaak gebied

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Werkomgevingen van Hofkens HIG

Bent u op zoek naar reguliere schoonmaak in Den Bosch? Of reguliere schoonmaak in Tilburg? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Want reguliere schoonmaak is een van onze belangrijkste diensten. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijfspand er uitstekend uitziet. Want een schoon bedrijfspand is het gezicht van uw bedrijf. En is belangrijk voor de uitstraling van uw bedrijf. Met Hofkens HIG hoeft u nooit meer bang te zijn voor vieze bedrijfsruimtes. Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden zorgeloos uit handen. Wij werken voor diverse bedrijven zoals onder andere voor onderwijs-, zorginstellingen en kantoorpanden. 

Waarom de keuze voor Hofkens HIG?

Met Hofkens HIG bent u verzekerd van een schone werkomgeving. Wij staan voor kwaliteit en veiligheid. Dit is terug te vinden in onze medewerkers. Onze medewerkers zijn goed opgeleid. Zij beschikken over veel kennis in het schoonmaken in diverse omgevingen. Hier staat de hygiëne voorop. De Allesreinigers werken zeer zorgvuldig en zorgen ervoor dat alles weer schoon wordt. Wij beschikken over verschillende certificaten, zoals ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. Zo weet u zeker dat u krijgt te maken met experts op het gebied van schoonmaak.

Specialistisch schoonmaakbedrijf

Hofkens HIG heeft jarenlang ervaring opgedaan in de schoonmaakbranche. Dit doen we voor bedrijven in verschillende sectoren. Wij hebben de juiste scholing voor onze medewerkers hoog in het vaandel staan. Dit is ook terug te zien in het werk wat wij afleveren. Want voor onze medewerkers is geen schoonmaakklus te veel. Hofkens HIG is dé partij voor al uw schoonmaak zorgen. Onze medewerkers zijn experts op het gebied van hygiëne en veiligheid. Wij zorgen ervoor dat al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit handen worden genomen. 

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

Voor meer info : https://hofkenshig.nl

Is Het Jouw Beurt Om Te Leiden?

Potentiële leiders moeten op zo’n manier ontwikkeld en grootgebracht worden om klaar te zijn voor hun tijd om te schitteren! Hoe kunnen we verwachten van iemand dat die klaar is voor alle uitdagingen en vaardigheden die echte leiders nodig hebben om een betekenisvol verschil te maken, ten goede, aangezien er niet zoiets als een geboren leider bestaat, maar goede leiders eerder gemaakt moeten worden?

Als je hoopt om een kwaliteitsvolle leider te worden, moet je willen wachten, tot het jouw beurt is, zodat je van andere kan leren en de beste die je kunt zijn worden! Met dat in het achterhoofd, zal dit artikel je kort proberen onderzoeken en uitleggen wat dat inhoudt en waarom het een verstandige aanpak en verplichting is. 

1. Trendsetter; tijdig; denkproces; grondig: Jouw beurt afwachten, betekent niet om een kloon te worden van anderen, maar meer om te leren van, en de voordelen van hun ervaringen, expertise, oordelen en wijsheid te leren! Je moet eerder ervoor zorgen dat je een trendsetter wordt, die een kwaliteit, denkproces heeft en grondig wil zijn, en problemen aanpakt, zowel wijs als op een tijdige, goede manier!

2. Integriteit; ideeën, verbeelding, ideologie: als iemand geen volledige integriteit heeft, zullen anderen, over het algemeen dat individu niet geloven, of geen vertrouwen in hem hebben! Je ideeën moeten relevant, duurzaam zijn en met een verbeelding die motiveert en inspireert aangebracht worden, terwijl de ideologie in lijn ligt met die van je organisatie! 

3. Motivaties; motiveer, merk maken: Wil je, met de volste objectieve introspectieve, je persoonlijke motivaties overwegen en onderzoeken, om een leider te zijn en ervoor zorgen dat ze gefocust zijn om het gemeenschappelijk goed te dienen, in plaats van een persoonlijke agente, en/of zelfinteresse? Als leiders diep zorg dragen, en ervoor gaan inspireren en motiveren ze over het algemeen anderen, op een positieve manier! Hoe zal je verder gaan, om je punt te maken voor het goede?

4. Empathie; energie; nadruk; excellentie, verrijk: Kwaliteitsleiderschap moet gebaseerd zijn op focus en oprechte empathie, als iemand een echt verschil voor het goede wil maken! Deze opstelling van relevante energie, met de nadruk op de zoektocht naar excellentie en doelen, prioriteiten en het gemeenschappelijk goed aanpakken zal bestandsdelen verrijken en d e mogelijkheden optimaliseren.

Positieve Pscychologie Instituut

Voor meer info : https://www.ivpp.nl/situationeel-leiderschap/

Opslagruimte? Ja natuurlijk!

Leven zonder een opslagruimte (klik hier voor de website) is lastig als je een persoon bent met ontzettend veel spullen. De boekenkasten puilen uit, elk denkbaar oppervlak in huis is overspoeld met papieren, boeken, beeldjes, speeltjes, en tig andere dingen. Elke dag struikel je bijna weer over dat vervloekte tafeltje en elke verjaardag komen er steeds meer dingen bij. Het huis wordt te krap, je begint je claustrofobisch te voelen en de frustraties groeien. Al deze problemen kunnen eenvoudig met een opslagruimte opgelost worden. Het is toch logisch? Als er te veel spullen in huis zijn zullen ze ergens anders opgeslagen moeten worden.

Het gevoel na aanschaf van een opslagruimte

Dan heb je eindelijk die stap gezet om een opslagruimte aan te schaffen en alle overbodige rommel in het huis daarin op te slaan. Je loopt door de woonkamer zonder ook maar een keer voorzichtig te hoeven zijn met waar je je voet neerzet. Je zoekt naar een bepaald document op je bureau en je vindt het in één keer in plaats van een zoektocht van minstens een half uur. Alle spullen in huis zijn heerlijk georganiseerd en opgeruimd. Allemaal door die ene opslagruimte. In die opslagruimte liggen nu alle dingen die je niet dagelijks nodig hebt maar ook niet kunt weggooien. Alle opblaasbandjes en surfplankjes die toch pas in de zomer nodig zijn als je weer lekker naar het strand kunt gaan om te zwemmen en te zonnen. De hele verzameling boeken die elk jaar weer groter wordt en er bijna voor zorgde dat de boekenkast van ellende uit elkaar viel.

Maria Blok, een tevreden klant

Achteraf gezien ben ik ontzettend blij met de beslissing om een opslagruimte aan te schaffen. Ik woon in de stad in een klein, maar knus huisje. Het probleem van zo’n huis is dat er op gegeven moment gewoon geen ruimte meer over is. Je wordt gek van de creatieve oplossingen die je moet verzinnen om dat ene bordspel, dat bijna nooit gebruikt wordt, in die toch al uitpuilende kast te proppen. Daarom was zo’n opslagruimte een verlichting van al die zorgen, al die spullen die je toch maar eens in het jaar nodig hebt, gewoon opgeborgen in een opslagruimte in de buurt. Heerlijk!

Voor meer info :

Kiezen tussen arbodiensten

Ik heb nu al ongeveer 2 maanden een werknemer thuis zitten en hij is niet meer aan het werk te krijgen. Omdat ik een jaar geleden een eigen bedrijf ben begonnen is dit de eerste keer dat ik te maken krijg met een bedrijfsarts van een arbodienst. Normaal gesproken had ik nooit problemen met de desbetreffende werknemers alleen nadat hij 2 maanden geleden last had van zijn rug heeft niemand meer iets van hem vernomen en reageert hij niet op telefoontjes en brieven. Daarom wil ik graag en van de vele arbodiensten inschakelen. Ik wil dat het goed gebeurd en dat niet iemand hard wordt aangepakt. Ik wil het gewoon goed regelen zodat ze niks van me kunnen zeggen. Ik wil wel eerst wat verschillende bedrijven vergelijken zodat ik zeker weet wat de beste is. Ik wil namelijk wel een goed en betrouwbaar bedrijf zodat alles goed geregeld wordt. Ook vind ik het wel fijn als het niet al te duur is aangezien ik mijn bedrijf nog aan het opbouwen ben.

 

de Arbomakelaar

Ik was dus aan het zoeken naar een arbodienst. Er waren er zo veel dus ik wist echt niet wat een goeie was en wat niet. Aangezien het ook mijn eerste keer is in aanraking met arbodiensten weet ik ook echt niet welke ik moet kiezen aangezien ik er totaal geen verstand van heb. Ik kwam toen ik er bijna klaar mee was terecht op de website van de arbomakelaar. Dit is een bedrijf wat verschillende arbodiensten vergelijkt en dan een top zoveel maakt uit alle resultaten zodat je altijd een goede arbodienst hebt. Ik heb nu een goede bedrijfsarts gevonden en ben erg blij met de arbomakelaar aangezien ik anders echt geen keuze had kunnen maken denk ik. Als ik weer eens een arbodienst nodig heb ga ik zeker weer naar de arbomakelaar.

 

Voor meer info :

COREP Excel XBRL

COREP Excel XBRL komt steeds vaker voor bij bedrijven dat vaak financiële rapporten moet aanleveren bij officiële instanties. Wat is COREP Excel XBRL eigenlijk en waarom word het gebruikt?

Als je in het financiële sector werkt weet je vast wel wat het is en anders heb je er waarschijnlijk nooit van gehoord. In deze artikel gaan we zo goed mogelijk uitleggen wat COREP Excel XBRL nou eigenlijk is. Lees dus gerust verder als je er meer over wilt weten.

COREP XBRL

COREP is een rapport dat sommige bedrijven verplicht moeten aanleveren. Vroeger konden bedrijven vaak zelf kiezen hoe ze de COREP rapporten aanleverden maar dit is nu anders. Nu zijn bedrijven verplicht om de COREP rapporten in XBRL aan te leveren. Het probleem hierbij is alleen dat de meeste bedrijven geen XBRL gebruiken maar Excel.

Excel

Excel is een software van Microsoft dat vaak gebruikt word voor het opstellen van financiële rapporten. In Excel kun je heel veel doen en het is makkelijk om ermee leren om te gaan. Het is zo gebruiksvriendelijk dat de meeste berijven het gebruiken voor het maken van COREP rapporten. Wanneer ze het moeten aanleveren maken ze dan gebruik van COREP Excel XBRL. Dit betekent dat de COREP van Excel wordt omgezet naar XBRL.

Voor meer informatie kun je de onderstaande websites bezoeken.

Voor meer info :

Afscheid collega

Op de website van Jilster ga ik een tijdschrift maken voor afscheid collega. Natuurlijk is het niet leuk om afscheid te moeten nemen van een collega omdat die ergens anders wilt gaan werken. Maar omdat hij samen met mij op een afdeling werkte, en de sfeer altijd goed en gezellig was, wil ik hem graag een origineel cadeau geven. Ik wist nog helemaal niet wat voor een cadeau ik hem wilde geven dus ben ik op internet gaan zoeken. In deze blog leg ik uit hoe ik alles heb gevonden en hoe mijn collega het cadeau vond.

Googelen op afscheid collega

Aangezien ik eerst wilde weten wat er allemaal voor leuks op internet stond, ben ik gaan Googelen op afscheid collega. Als je dit zoekt kom je de meest vreemde dingen tegen van A tot Z. Vaak zie je dingen voorbij komen als een gedicht, een foto of een heel gek cadeau. Maar ik kwam op de site van Jilster. Op de site van Jilster stond dat je een eigen tijdschrift of magazine kunt maken. Het idee sprak me aan en het is ook erg origineel.  Er stond direct een titel met daarop dat je het afscheid van een collega onvergetelijk kunt maken. Dat door tijdschrift te maken. Je kunt het tijdschrift in hun systeem zelf helemaal ontwerpen. Zo kun je het dus erg persoonlijk maken. Zoals met foto’s die tijdens zowel werktijd als vrije tijd gemaakt zijn. Maar ook leuke anekdotes van collega’s. Dit leek mij, maar ook mijn overige collega’s een heel goed idee.

Tijdschrift maken

Vervolgens zijn wij begonnen met het maken van het tijdschrift. Allereerst hebben wij alle anekdotes verzameld. Verhalen die mijn collega (die weggaat) en wij, of een andere collega, nooit meer zullen vergeten, en dat allemaal samengebundeld in een magazine. Daarnaast werden er niet alleen verhalen geschreven, maar werden er ook allemaal foto’s toegevoegd met alle leuke momenten die zijn vastgelegd. Het zou dus in ieder geval helemaal vol komen te staan.

Het tijdschrift was al snel af en wij hebben het tijdens het afscheid van mijn collega gegeven. En hij was er heel blij mee en vond het erg leuk om de onvergetelijke verhalen van op de werkvloer samengebundeld te hebben in een tijdschrift van Jilster.

Afscheid collega? Dan raad ik jou Jilster aan!

 

Voor meer info :

Met gemak een pakket posten

Als u ook wel eens spulletjes verkoopt via websites zoals Marktplaats en Tweedehands, dan weet u dat daar erg veel bij komt kijken. Zo moet u onder andere denken aan het verzenden van uw product. Dit is niet altijd even makkelijk en bovendien zeker niet goedkoop. Het is lastig om de juiste vervoerder te vinden die aan uw wensen voldoet, maar daarvoor komt ook nog de verpakking van het pakje zelf. Als u een product naar een koper op moet sturen dan moet u eraan denken om dit goed in te pakken. U wilt natuurlijk niet dat dit product schade op kan lopen tijdens het vervoer en u wilt ook de zekerheid dat uw pakje goed ingepakt is, zodat de koper niet kan claimen dat er iets mis was met het door u opgestuurde product. Daarom is het noodzakelijk dat u geen geld bespaart bij het inpakken van de te verzenden producten.

Wanneer de verpakking geregeld is, moet u nog een vervoerder vinden. U heeft een pakketlabel nodig, maar waar haalt u die nou precies vandaan? U kunt er online een bestellen en laten bezorgen of het gewoon in een postkantoor regelen, maar wat nog handiger is om dit label gewoon zelf uit te printen. Zo wordt een pakket versturen ineens een stuk gemakkelijker, want de moeite is ineens veel minder! U kunt op een handige website zelfs een vergelijking maken van alle mogelijke vervoerders in het binnen en het buitenland en vergelijken op prijzen, services en andere belangrijke punten. Zo kiest u de vervoerder die het best bij u past, of dit nou de goedkoopste of gewoon de beste is. Ook pakket versturen buitenland is zo een stuk gemakkelijker, want u weet precies welke vervoerders dit wel en welke dit niet aanbieden. Zo ziet u ook gelijk hoe duur dit is.

Voor meer info : http://www.cheapcargo.com

Inkomen

Elke maand is het weer een feest voor de ondernemer. Een hoop geld verdwijnt van je rekening en vertrekt in de richting van je werknemers. Het betalen van lonen is iets wat er nou eenmaal bij hoort en je zal er niks aan kunnen doen. Wat wel heel vervelend is, is natuurlijk de bijkomende administratie die bij de Loonverwerking hoort. Er zijn een hoop onduidelijke regels aan verbonden en het is een klusje wat enorm veel tijd kost. Ik doe even een korte rekensom: de tijd dat u gemiddeld aan loonverwerking kwijt bent is Circa 2 en halve dag per maand. Dit komt neer op 20 uur. Er zitten 12 maanden in een jaar 12×20=240 ik geef mijzelf een redelijk uurloon van 35 euro per uur. 35×240=8 400 euro per jaar dat u verliest aan salarisverwerking. Dat geld kan natuurlijk net zo goed worden uitgegeven aan een goedkoop loonbureau wat veel sneller werkt en ook nog eens zijn werk beter doet.

Bij uitbesteding hoeft u zich geen zorgen te maken over uw salarisadministratie. Het enige wat u hoeft te doen is de gewerkte uren invullen en een aantal gegevens in te voeren en het loonbureau doet de rest van het werk. Relevante gegevens zijn snel voor u beschikbaar en u kan zich weer concentreren op belangrijkere zaken zoals bijvoorbeeld het runnen van uw onderneming. Het scheelt dus niet alleen een hoop moeite, maar u red er ook een groot deel van de amazone mee omdat er minder papier wordt verbruikt. De tijd en het geld wat u bespaart door uw salarisverwerking uit te besteden kunt u in nuttige activiteiten stoppen voor uw werk, of u kunt natuurlijk aan uw hobby werken. Een extra rondje golf spelen, een keer goed uit eten tussen de middag of eerder beginnen aan uw weekend. Niks is te gek en gespecialiseerde bedrijven werken snel en efficient.

Voor meer info : http://www.cbbs.nl/

Versterk uw winkel

Sinds de opkomst van webshops hebben fysieke winkels het moeilijker. Grote ketens die de boot gemist hebben beginnen nu om te vallen. Denk hierbij aan een V & D, Blokker of HEMA, ze verkeren alle drie in zwaar weer en lijken een aflopende zaak. Het is natuurlijk niet gemakkelijk om te concurreren tegen het gemak van kopen vanuit de luie stoel wat bij online mogelijk gemaakt. Echter bieden veel fysieke winkels ook voordelen tegenover online shops alleen moet daar wel gebruik van gemaakt worden.

Online winkels hebben als groot voordeel dat ze alles op kunnen meten. Sinds 2005 biedt Google het programma Google Analytics aan. Dit programma is gratis verkrijgbaar en regelt de analyse van websites. Het programma maakt alle statistiek van een website inzichtelijk, niet alleen het aantal bezoekers, maar ook waar ze vandaan komen, bezoekduur winkel, bouncerate, en de cosumer journey worden eenvoudig weergegeven. Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden, maar als ik alles opnoem dan kan ik er een boek over schrijven. Het grote voordeel van het analyse programma is dus dat gemakkelijk zwakke en sterke punten inzichtelijk worden waardoor de website optimaal kan worden ingericht om te voldoen aan de wensen en behoeften van de consumenten.

Doordat tegenwoordig bijna iedereen een smartphone op zak heeft is het ook makkelijker voor fysieke winkels geworden om retail analytics uit te voeren. Aan de hand van een WiFi signaal kan men gemakkelijk zien hoeveel unieke bezoekers in de winkel komen, welke winkelroute ze volgen, maar ook welke mensen aan de winkel voorbij lopen. Ook wordt inzichtelijk hoe vaak mensen terug komen.

De smartphone heeft ook nog andere grote voordelen. Het kan namelijk mits goed verwerkt meewerken aan de winkel beleving. De tastbaarheid is het grote voordeel van fysieke winkels en klanten verwachten dan ook steeds meer beleving in zo een winkel. Denk aan proeverijen in een supermarkt tot productdemonstraties. Door de smartphone te integreren in het verkoopproces wordt het mogelijk om bijvoorbeeld persoonlijke aanbiedingen te doen aan klanten of uitgebreide informatie over producten te verschaffen.

Voor meer info : http://www.crumbbase.nl/

De voorbeeld betalingsherinnering

Voorbeeld betalingsherinnering aanpassen

Met een voorbeeld betalingsherinnering van Bill kunt u heel goed uit de voeten. De tekst kunt u heel simpel aanpassen naar uw eigen tekst. Deze vind u op de website van Bill. Uw in- en uitgaven bijhouden is zeer belangrijk. U moet uw debiteurenadministratie goed bij houden. Zo vaak mogelijk. Dan kunt u goed zien waar u nog recht op heeft. De nalatige debiteuren.. Moet u hard aanpakken. Soms zijn klanten niet van kwade wil. Men komt soms om in de papieren. Een herinnering kan dan uitkomst bieden.

Integreren in je administratie

Met de voorbeeld betalingsherinnering kun je heel makkelijk een professionele tekst creëren. Moet je je afvragen op welk moment je welke ingebrekestelling verstuurt. Na een bepaalde periode zul je een eerste aanmaning de deur uit moeten doen. Verstuur je er 1 of meerdere? Je moet niet op de e eerste aanmaning zetten dat het om de 1e gaat. Wanneer je debiteur je sommatie dan ontvangt en het is de eerste dan wacht hij op de tweede. Dus nooit je aanmaningen nummeren. Bij de laatste laatste aanmaning wel duidelijk er op zetten dat het om de laatste gaat. Voor de klant is het dan duidelijk dat er betaald moet worden.

Een incassobureau inschakelen

De voorbeeld betalingsherinnering kun je aanpassen en wettelijke rente toevoegen. Een ZZP-er kan niet teveel onbetaalde facturen tegelijk hebben. Bij teveel openstaande nota’s komt hij daardoor in de problemen. Je mag wettelijke rente bij de debiteur in rekening brengen. Dat kan al bij de eerste laatste herinnering. Blijft men ingebreke met het betalen van de factuur. Dan kan er een incassobureau ingeschakeld worden. Heeft nog geen betalingsherinnering verstuurd? Ook dan kunt u het incassobureau inschakelen. Met onze pre incasso service kunnen we uw degene die moet betalen alsnog manen.

X

Voor meer info : http://www.billincasso.nl/nl/voorbeeld-betalingsherinnering.html