Vinden nu
Image default
Internet marketing

Personal branding, SEO-trucs en crisisherstel

Heeft u uw persoonlijke merk gecreëerd zonder een expert te zijn, of bent u een expert geworden met uw persoonlijke merk? Het opbouwen van uw persoonlijke merk zonder fundamentele kennis is een recept voor een ramp. Als u een expert bent, hoeft u mensen niet te vertellen dat u een expert bent. Ze weten dit van wat je zegt en doet. Waarom een ​​expert worden voordat u uw persoonlijke merk opbouwt? Om een ​​expert te worden, moet je hard werken, maar het is het echt waard. Toen ik aan mijn carrière begon, begreep ik marketing en branding niet, maar ik heb marketing gestudeerd in mijn eerste baan. In de loop van de volgende vijf jaar maakte ik geleidelijk mijn weg naar het bureau totdat ik begon met strategische branding bij klanten. Dit leidde tot het ontstaan ​​van steeds meer nieuwe kansen. Ik probeerde toen niet mijn persoonlijke merk te vormen, maar ervaring op te doen. Uiteindelijk zijn mijn reputatie en mijn persoonlijke merk één geworden.

Dus als u expert wilt worden, moet u het volgende doen:

  • Specifiek doel. Het maakt niet uit wat je doet, totdat je beslist waar je precies in wilt worden. Dit kan boekhouding, marketing, financiën, grafisch ontwerp zijn.
  • Specifieke normen. Om een ​​expert te worden op een bepaald gebied, moet je je diep in je vakgebied verdiepen. Stel uzelf specifieke normen om u te helpen een expert in uw vakgebied te worden.
  • Nadruk op de praktijk. Je kunt geen expert worden door simpelweg te oefenen met wat je al hebt gedaan en waarmee je bekend bent – je moet risico’s nemen.
  • Verwerf diepgaande kennis. Enkele jaren geleden, toen het belang van SEO toenam, begonnen sommige mensen hun kennis te verdiepen, conferenties bij te wonen, te experimenteren met de site, te communiceren met programmeurs en grafische artiesten en het tweede en derde niveau van SEO te leren. Zo werden zij de experts waarnaar we vandaag op conferenties luisteren, schrijven ze boeken, openen ze nieuwe generatie marketingbureaus, enzovoort.
  • Mentoring en feedback. Het is moeilijk om een ​​expert te worden zonder afhankelijk te zijn van mentoren. Feedback krijgen over wat u goed doet en wat u niet doet, is van onschatbare waarde.
  • Constante vooruitgang. Als je eenmaal een expert bent geworden, moet je blijven evolueren en groeien om je ervaring te behouden. Ontwikkel en maak vorderingen als u uw zinvolle ervaring wilt behouden.

SEO-trucs

Laten we eerlijk zijn – als u in de topzoektermen wilt staan, moet u uw SEO-vaardigheden aanscherpen. Elke dag worden er duizenden nieuwe sites gemaakt, verschijnen er nieuwe berichten en worden de stukjes inhoud die worden opgemerkt, geoptimaliseerd voor zoekmachines. Natuurlijk zijn er traditionele tips en trucs die u kunt gebruiken om uw inhoud beter zichtbaar te maken, maar er zijn een paar trucs waar niemand het over heeft.

Altijdgroene inhoud

Evergreen Content is dingen die altijd fris en relevant blijven, en dit zijn de onderwerpen waar mensen het hele jaar naar op zoek zijn. Het mooie van dergelijke inhoud is dat deze minder moeite kost dan populaire inhoud en die regelmatig moet worden bijgewerkt.

Aangepaste rapporten gebruiken om klantloyaliteit te winnen

Er zijn een aantal softwarepakketten voor SEO-rapportage beschikbaar. Een tool als Site Checker Pro is bijvoorbeeld een geschikte optie voor SEO-experts en digitale marketeers. SiteChecker is een veelzijdige service die alles kan, van het controleren van de gezondheid van een website, rangschikking, verkeer en meer. Uw klanten zullen blij zijn met het aantal onderdelen dat u ze binnen enkele minuten kunt leveren.

Houd rekening met de op een na grootste zoekmachine

De meeste mensen die SEO doen, richten zich alleen op de grote zoekgigant Google en missen de mogelijkheden die andere zoekmachines kunnen bieden. Hoewel Google 87% van het zoekmarktaandeel heeft, blijft er nog 13% achter.

Backlink bouwen

Google behandelt backlinks als een stem voor een specifieke pagina. Dus hoe meer relevante backlinks je hebt, hoe hoger je organische zoekmachine rankings zullen zijn.

Gebruik multimedia

Het maakt niet uit in welke branche u zich bevindt, een van de beste SEO-optimalisatietechnieken is het gebruik van multimedia.

COVID-19 Rehabilitatie- en hersteltips

Bedrijven, overheid en lokale organisaties richten hun aandacht nu op het herstel van de COVID-19-crisis. Als je werkzaam bent in de communicatie of als adviseur voor bedrijven optreedt, is dit ook voor jou een grote uitdaging en zijn er 5 zaken waar je rekening mee moet houden.

Monitoring als onderdeel van een communicatiestrategie blijft belangrijk

Bedrijven moeten het veranderende consumentengedrag en nieuwe trends in de gaten houden om misverstanden te voorkomen bij de communicatie met huidige en potentiële klanten. Neem datagestuurde marketingbeslissingen door media- en sociale gesprekken te blijven volgen.

Het belang van analytics neemt niet af als zich een crisis voordoet

Door uw communicatie-inspanningen proactief te beoordelen – idealiter in realtime – kunt u de crisis verzachten en de reputatie van uw organisatie behouden. De sleutel tot succes is het verminderen van ruis.

Wees niet bang voor transparantie en wees niet verontschuldigend

Tegenwoordig bevinden alle bedrijven en mensen zich in ongeveer dezelfde positie. Vanuit zakelijk oogpunt zal de situatie blijven verslechteren voordat de zaken beginnen te stijgen. Het is nu uw taak om het merk en de reputatie van uw bedrijf te behouden, niet om het te herstellen.

Voer actief concurrentieanalyses uit

Als u eenmaal een duidelijke inschatting heeft gemaakt van de invloed van COVID op het bedrijf, zowel op korte als op lange termijn, bedenk dan waar u PR prioriteit moet geven.

Ontwikkel een langetermijncommunicatieplan

Dit is niet het moment om al het voorbereidende en planningswerk van vóór de crisis op te geven. De meeste bedrijven hebben tijdens de COVID-19-uitbraak een uiterst conservatieve benadering van marketing en PR gevolgd. Maar onthoud dit: de echte opinieleiders zijn degenen die als eersten hun merken zullen herbouwen.

Marketingstatistieken van influencers

Als er één ding is dat influencermarketing ervan weerhoudt om hun ware potentieel te realiseren, is het proberen hun invloed in cijfers te bewijzen. Alles leek zo eenvoudig: online verkopen, app-downloads, e-mailaanmeldingen – eigenlijk alles waar een klant op een link klikt – kan worden gemeten. Maar wat als de link niet beschikbaar is? Als we influencer marketing in cijfers willen meten, dan wordt het gewoon affiliate marketing. Ieder van ons weet dat de waarde van influencermarketing niet beperkt is tot klikken.

Het probleem met de meeste interactiestatistieken is dat ze gemakkelijk te manipuleren zijn. Likes kunnen worden gekocht, opmerkingen kunnen worden gegenereerd. En wat meer is, ze vertegenwoordigen niet echt informatie. Maar we hebben een uitweg gevonden en coëfficiënten gebruikt. Door de ene dimensie door de andere te verdelen, kunnen we de werkelijke waarde van de interactie van het publiek met de inhoud bepalen – en zo de impact ervan bepalen.

Met de opkomst van nieuwe sociale netwerken zoals TikTok en de ontwikkeling van oude die nieuwe functies toevoegen, kunnen we nauwkeurig de impact bepalen die influencers hebben op jouw merk.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign antwerpen

https://webdevelopmentapp.com/nl/