Duitse website

Bent u van plan om de Duitse markt op te gaan? Dan heeft u zeker een Duitse website nodig, want een grote deel van de consumenten en bedrijven zoeken via Google naar nieuwe producten en leveranciers.

SEO in Duitsland

Dat u goed in de Nederlandse Google scoort betekent niet dat uw ook in de Duitse Google gevonden word, want dit zijn twee verschillende beesten. SEO in Duitsland werkt dan ook heel anders, omdat het Duitse cultuur verschilt met die van ons. Een veel voorkomende fouten dat ondernemers maken, wanneer ze het Duitse markt op willen, is hun bestaande website ombouwen. Ze vertalen Nederlands Duits en denken dat dit voldoende is. Door enkel de Nederlandse teksten naar het Duits te vertalen, zult uw niet goed scoren in de Duitse Google, want u moet de Duitse teksten richten op de doelgroep, namelijk de Duitsers. Adverteren in Duitsland

Met het vertalen naar Duits komt u dus niet ver, tenzij uw ook de cultuur begrijpt, want dan kunt u de Duitse teksten op uw doelgroep richten. Hierbij zijn er veel do en don’ts in het Duitse SEO, als u de regels kent gaat het een stuk makkelijker. Het is natuurlijk veel handiger om het vertalen Nederlands Duits over te laten aan professionals, die al ervaring hebben met het schrijven van Duitse teksten en het opzetten van een Duitse website.

De backlinks

U moet natuurlijk ook voor het Duitse website backlinks hebben, om goed te kunnen scoren en dit kunnen geen Nederlandse backlinks zijn. U heeft Duitse backlinks nodig en ook heeft u bloglinks nodig. Bloglinks zijn links dat in een artikel geplaatst worden. Deze artikels moeten ook in het Duits zijn en ook hierbij moet u niet Nederlandse teksten vertalen naar Duits, want zoals de teksten voor de website moeten ook artikels voor de links bij het Duitse cultuur passen. Adverteren in Duitsland

Hierbij is de tip, om dus enkel links van Duitse websites te kopen en de artikelen door iemand te laten schrijven dat verstand heeft, van het Duitse SEO. Ook is het natuurlijk belangrijk welke waarde aan de websites word gegeven, waarop je de links plaatst. Zo zijn de DA en PA waardevol, om de waarde van een website te controleren. Hoe hoger de DA en PA zijn, hoe beter.

Als u voor het eerst gaat linkbuilden in Duitsland is het zeker verstandig, om eerst meer informatie in te winnen voordat uw ermee begint. Als u het niet goed doet, kunt u namelijk meer kwaad doen dan goed en kunt u zelfs een penalty krijgen.

Voor meer info : https://duitsewebsite.nl