Hofkens HIG: een betrouwbaar en deskundig schoonmaakbedrijf

Wij van Hofkens HIG hebben al jarenlang ervaring in de schoonmaakbrance. Inmiddels voeren honderden medewerkers schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland en dit doen ze in verschillende branches. 

Schoonmaakonderhoud in Roosendaal of Breda

Bij schoonmaakbedrijf Hofkens HIG kunt u zowel terecht voor dagelijkse schoonmaakonderhoud als periode. U moet kiezen wat het beste wij u past! Hofkens staat dagen en nacht voor u klaar. Bij ons kunt u kiezen uit verschillende diensten zoals: vloeronderhoud, trappenhuis schoonmaak en kantoren schoonmaak. Of u nu kiest uit meerdere diensten of slecht één dienst. We gaan samen kijken we wat het beste bij u past en waar u behoefte aan heeft. Wij kunnen elke schoonmaakklus aan.

Hofkens HIG: een deskundig schoonmaakbedrijf

Wij van het schoonmaakbedrijf Hofkens zijn dé partij voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Door onze jarenlange ervaring mogen wij ons zelf W experts op het gebied van schoonmaken noemen. Onze kernwaarden zijn dan ook: hygiëne en veiligheid. Zorgeloos nemen wij al uw schoonmaakwerk uit handen. Hierdoor bent u verzekerd van een schone panden. Op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Roosendaal? Of naar een schoonmaakbedrijf in Breda? Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Industriële reiniging van Hofkens HIG

Zoekt u een schoonmaakbedrijf die ervaring heeft met industriële reiniging? Dan zijn wij de geschikte schoonmaak partij voor u. Onze Allesreinigers hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgebouwd in de industriële sector. Wilt u alles weten over onze diensten en mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Wij leggen dit graag aan u uit en kiezen het dienstenpakket die het beste bij u past. Hofkens HIG voor u schoonmaakbedrijf in Breda en Roosendaal

Hofkens is niet alleen een schoonmaakbedrijf in Roosendaal, maar ook een schoonmaakbedrijf in Breda. Nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Voor meer info : https://hofkenshig.nl/

Dit is de flightcase op maat waar u naar op zoek bent

Een flightcase op maat van de specialist biedt tal van voordelen. En daar heeft u profijt van. Bij een specialist als Dankers Cases staat een uitstekende service hoog in het vaandel. Zij zijn ervan overtuigd dat alleen op die manier de beste flightcase op maat gerealiseerd wordt. Niet gek ook, want alleen als iemand echt goed naar uw wensen luistert, wordt het resultaat precies zoals u dat wilt. Of u nu een flightcase op maat wilt laten maken voor het vervoeren van grote schermen of voor het vervoeren van muziekinstrumenten, Dankers Cases zorgt ervoor dat uw kostbare apparatuur veilig wordt vervoerd. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met deze specialist. U kunt langsgaan in de showroom om de mogelijkheden in het echt te bespreken of bellen met een van de ervaren medewerkers.

Een flightcase op maat voor het vervoeren van verschillende producten

Moet u binnenkort kostbare apparatuur vervoeren? Kies dan voor een flightcase voor de opslag van kwetsbare apparatuur. Dan is het verstandig om te kiezen voor een flightcase op maat. Door de robuuste buitenkant en de schuimlaag van binnen wordt uw apparatuur uitstekend beschermd tijdens het vervoeren ervan. In veel gevallen worden flightcases gebruikt voor muziekinstrumenten, mengpanelen en boxen, maar wist u dat deze ook uitermate geschikt zijn voor het vervoeren tv’s, scooters en advertentieborden? Wat u ook wilt vervoeren, u laat een flightcase op maat maken door de specialisten van Dankers Cases. Bij deze specialist staan uw wensen centraal en wordt u altijd geholpen door ervaren medewerkers. Zo weet u zeker dat u een flightcase van de hoogste kwaliteit ontvangt.

Laat uw flightcase op maat bedrukken met uw logo

Hoogstwaarschijnlijk bent u zuinig op uw eigendommen. Dat is niet meer dan logisch. Heeft u kostbare apparatuur die u voor uw werk veel moet vervoeren? Kies dan voor een flightcase met logo die geheel op maat gemaakt wordt door Dankers Cases. Met jarenlange ervaring en een ruime kennis van de ontwikkeling van flightcases, zorgen zij ervoor dat uw apparatuur zo veilig mogelijk wordt vervoerd én dat uw merk opvalt. U kunt kiezen voor een enkel logo op de zijkant van de flightcase, maar ook voor een fullcolour ontwerp. Als u Dankers Cases inschakelt voor het maken van een flightcase op maat, helpen zij u graag met het bepalen van de beste locatie van het logo en het algehele design. 

 

Maak een keuze uit diverse seo pakketten

Seo pakketten kun je op maat laten maken maar je kunt als bedrijf ook kiezen voor een standaardpakket. Een dergelijk pakket kan in prijs verschillen. Dit is mede afhankelijk van de inhoud van het pakket maar ook van de tijd dat je ermee kunt doen.

Win advies in voordat je kiest

Als je een pakket zoekt dat geschikt is voor jouw bedrijf dan is het niet altijd even eenvoudig de juiste keuze te maken. Om er toch voor te zorgen dat je de goede keuze maakt kun je het beste eerst advies inwinnen bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in het maken van goede backlinks en die ze ook voor jou op de beste plek kan wegzetten. Op die manier levert het namelijk het meeste op voor je bedrijf. Meer bezoekers door een goede backlink kan ook meer omzet geven.

Waar plaats je de backlinks het beste?

Bij een seo pakket dat past wordt ook gekeken naar de plaatsing van de backlinks. Zo kun je ervoor kiezen dat een backlink geplaatst wordt op een website die dagelijks veel bezoekers trekt. Denk hierbij aan populaire sites zoals Marktplaats of Startpagina.nl. Als je voor een dergelijke plaatsing kiest wordt de link door veel personen gezien en loop je meer kans dat deze ook aangeklikt wordt.

Kies voor relevante plaatsen

Je kunt er echter ook voor kiezen een backlink te laten plaatsen op een site die wat minder bezoekers trekt maar die juist wel de personen aantrekt die interesse hebben in de producten die jij verkoopt. Stel, je verkoopt schoenen die leuk gecombineerd kunnen worden met de laatste mode wat kleding betreft. Als je er dan voor kiest een backlink te laten plaatsen op een website waarop ze hippe kleding verkopen trek jij met je link juist het publiek aan dat al interesse heeft in deze producten en dan ook sneller zal doorklikken en wat zal bestellen. Zo levert het voor je bedrijf dus meer klanten op die ook daadwerkelijk interesse hebben.

Voor meer info :

In het Transport Management Systeem zijn tal van zaken geregeld

Verzekerd zijn van veilig vervoer over de weg? Bezit daarvoor de juiste apparatuur. Voor zowel groupagevervoer als directe zendingen is er een transport software ontwikkeld die het proces vereenvoudigt en automatiseert. Dankzij de app heeft u inzicht in uw winst- en verliescijfers en kunt u direct digitale facturen versturen. Na het invoeren van de verzendgegevens worden de benodigde documenten, zoals CMR, manifest, dossierkaft, laad, labels en zendingscertificaat, automatisch ingevuld in het Transport Management Systeem. Of u nu wel of geen eigen vervoer heeft, de transport software biedt vele voordelen voor uw bedrijf. Cargo Data Systems is een specialist op het gebied van automatisering voor expeditie, logistiek en transport. Zij hebben al veel bedrijven geholpen met het vereenvoudigen van het transport in de lucht-, zee-, weg- en railtransport.

Transport software voor de zeevracht

Kent u de voordelen van Transport Software al? Zo niet, raadpleeg hier een professionele partij voor. Met de transport software van Cargo Data Systems voor de zeevracht kunt u containers, pallets of colli moeiteloos de hele wereld over sturen. Gaat het om FCL of LCL? Dat maakt niet uit. Met Sprinter 2000, het Transport Management Systeem, kunt u het hele traject registreren. De transport software vereenvoudigt uw werkprocessen wat enorm veel tijd zal besparen. Dankzij dit systeem registreert u adresgegevens van de opdrachtgever, meerdere laad- en losadressen, rederij en boot gegevens, havens wereldwijd en uitgebreide goederengegevens als temperatuur en gevaarlijke stoffen. Deze transport software is ideaal wanneer u van al dat papierwerk af wilt en het proces wilt vereenvoudigen.

Naast transport software ook software gericht op luchtvracht

Bij Cargo Data Systems heeft u een ruime keuze uit diverse systemen en producten. Waar bent u naar op zoek? Het Transport Management Systeem is niet alleen geschikt als transport software, maar ook als luchtvracht software. Hiermee kunt u alle zendingen van deur tot deur volledig afhandelen inclusief alle benodigde documenten, zoals facturen, referenties, benodigde gegevens en afmetingen met verpakkingsbeschrijvingen. De transport software is in maar liefst acht verschillende talen beschikbaar. De transport software voor luchtvracht wordt Sprinter 2000 genoemd en staat bekend om zijn multifunctionaliteit. Maar wat kunt u er nu precies mee? Sprinter 2000 maakt bijvoorbeeld automatisch een tariefberekening, bevestigt CMR’s en ACN- bonnen en douaneaangiftes kunt u zelf specificeren. Oftewel, een handig Transport Management Systeem voor de luchtvracht.

Voor meer info :

Modernisering binnen bedrijven

De modernisering vordert steeds verder, zeker in de bedrijvenwereld is het essentieel om niet achter te blijven. Door de modernisering worden achterhaalde bedrijfsprocessen geoptimaliseerd. Voor bedrijven vertaalt zich dat in een efficiëntere manier van werken die kostenbesparend is en het medewerkers mogelijk maakt productiever te zijn. De automatisering van bepaalde bedrijfsprocessen of administratieve taken maakt ze makkelijker, ze nemen minder tijd in en het risico op fouten wordt aanzienlijk kleiner. Bedrijven en ondernemingen hebben dus veel voordelen aan de modernisering. In deze blog beschrijven we de voordelen van enkele back office software

Een enorme winst aan efficiëntie wordt mogelijk gemaakt door personeelsplanning software. Vroeger werden planningen vaak opgesteld in Excel sheets. Op zich ging dat goed, maar het was natuurlijk erg belangrijk dat er niet per ongeluk ergens iets gewist werd of een gegeven in de foute cel terecht kwam. Eén foutje zorgde er namelijk voor dat gegevens fout geregistreerd werden. Met personeelsplanning software zijn deze problemen compleet verleden tijd. Via een handig online portaal is het mogelijk de personeelsplanning op te stellen met eenvoudige tools waar er geen foutjes kunnen insluipen. Ook worden alle personeelsgegevens overzichtelijk bewaard en automatisch gekoppeld aan de personeelsplanning. De software kan uitgebreid worden met de urenregistratie app. In deze app kunnen werknemers hun uren makkelijk en snel helemaal zelf ingeven. Het programma registreert en verwerkt ze. Dankzij het handige online portaal, kunnen werkgevers de personeelsplanning of het urenoverzicht met één druk op de knop doorsturen naar de individuele werknemers. Dankzij de mogelijkheden om de software te koppelen, is het een heel pak makkelijker om gegevens te verwerken en bij te houden. Zo kunnen en personeelsplanning en de urenregistratie gekoppeld worden aan de salarisadministratie, waardoor de salarisstroken automatisch gegenereerd kunnen worden. Op deze manier kan de volledige interne flow geautomatiseerd worden en dat zal meteen merkbaar zijn aan de efficiëntie binnen het bedrijf.

Voor meer info : https://www.mysolution.nl

Plastic bierglazen kopen en direct laten bedrukken

Plastic bierglazen zijn onmisbaar op ieder groot feest of festival. Hoe wilt u dat uw plastic bierglazen eruit zien? Wilt u als bedrijf of merk bijvoorbeeld opvallen? Een specialist op het gebied van plastic producten zoals Damen Plastics weet hier wel raad mee. Bij dit bedrijf kunt u namelijk niet alleen plastic bierglazen kopen, maar ook meteen laten bedrukken. Zo is het bijvoorbeeld leuk om het logo van uw evenement te laten drukken op het bierglas. Dit zorgt er niet alleen voor dat uw plastic bierglazen er mooi uitzien, maar het komt ook professioneel over op uw gasten.

Maatwerk is mogelijk als u plastic bierglazen gaat kopen

Damen Plastics is dé specialist in plastic bierglazen. Hier kunt u de plastic bierglazen voor diverse evenementen dan ook gemakkelijk kopen. ook voor speciale wensen bent u op de juiste plek. Dit bedrijf richt zich op het produceren van plastic producten voor festivals, evenementen en feesten. In hun eigen spuitgieterij kunnen ze plastic bierglazen maken in allerlei vormen en maten. Perfect voor als u op zoek bent naar iets bijzonders. Ook kunnen ze de bierglazen voor u bedrukken met bijvoorbeeld uw logo voor een professioneel uiterlijk. En heeft u grote hoeveelheden plastic bierglazen nodig? Voor de specialist is het geen probleem.

Plastic bierglazen kopen in iedere gewenste hoeveelheid

Staat er een feest op de planning? Hoe groot of klein het ook is, u kunt hier wel wat hulp bij gebruiken. Bij Damen Plastics begrijpen ze daarom maar al te goed dat het ene festival het andere niet is. Dit ziet u terug in hun dienstverlening. Ze leveren hun plastic bierglazen namelijk precies volgens uw wensen. Besluit u om plastic bierglazen te gaan kopen bij deze specialist, dan kunt u zelf precies aangeven hoeveel bierglazen u graag zou willen hebben. Ze kunnen u werkelijk elke gewenste hoeveelheid leveren. Zo heeft u altijd precies voldoende bierglazen voor uw festival zonder dat u een onnodig grote hoeveelheid hoeft af te nemen.

Voor meer info :

Bedrijfswagen leasen

Bedrijfswagen leasen

Het opzetten van een goed plan om op een verantwoorde manier een bedrijfswagen lease plaats te laten vinden kan de nodige kopzorgen met zich meebrengen. Zeker als financiele zaken niet helemaal uw corebusiness zijn. Daarnaast is de keuze voor de juiste auto nog niet zo snel gemaakt. gebruikt u de auto bijvoorbeeld ook prive? In dat geval moet u rekening houden met de bijtelling.

Wat is bijtelling
Bijtelling op een leaseauto wordt berekend aan de hand van een percentage van de prijs van de auto op het moment dat kentekenbewijs deel 1 wordt afgegeven. Het percentage dat de hoogte van de bijtelling bepaalt is afhankelijk van de hoeveelheid CO2 die een auto uitstoot. Hoe lager de CO2-uitstoot, hoe lager de bijtelling. Het laagste percentage bijtelling dat vanaf 2014 wordt gehanteerd. is 4 proecent. AUto’s die 0 gram per kilometer CO2 uitstoten vallen onder dit percentage. Het gaat hierbij om volledig elektrische auto’s. Auto’s die meer dan 117 gram CO2 per kilometer uitsoten krijgen te maken met een bijtelling van 25 procent.

Bedrijfswagen leasen bij Autoleasecentrale
Bijtelling blijft voor veel mensen een lastig en vaag begrip. Dat is absoluut geen schande want fiscale regels zitten namelijk vaak behoorlijk ingewikkeld in elkaar. Hebt u weinig verstand van de belastingregels waar u mee te maken krijgt als u een bedrijfswagen wilt leasen dan moet u niet aarzelen dit aan een van onze medewerkers te laten weten. Wij zien het als onze missie om zakelijk leasen simpel, transparant en begrijpelijk te maken. Ons motto is ”bij ons bent u geen rijdend kenteken”. Dat maken we graag waar door op een persoonlijke manier uw wensen centraal te stellen. Als leasemaatschappij zijn wij een dienstverlener, en de dienst die wij u verlenen moet ook echt een dienst zijn, en geen last.

Voor meer info : http://autoleasecentrale.nl/bedrijfswagen-leasen/

Op zoek naar de juiste bedrijfskleding

Op zoek naar de juiste bedrijfskleding

Wanneer u een onderneming start waarin meerdere mensen werkzaam zijn, dan is het soms handig om bedrijfskleding in te voeren. Als u een winkel of andere consumentgedreven zaak heeft is dat fijn, maar ook als er sprake is van een productielijn in eeen fabriek is kleding speciaal voor uw personeel geen gek idee. In het eerste geval heeft de universele kleding van uw medewerkers verscheidene functies. Ten eerste ontstaat er een eenheid tussen de personeelsleden: het is duidelijk voor klanten dat deze werknemers allemaal bij hetzelfde bedrijf horen en dat zij aangesproken kunnen worden indien er vragen of opmerkingen zijn.  Verder is het ook opvallend en netjes dat iedereen een bepaald uniform aan heeft, het geeft uw bedrijf een professionele uitstraling. Het is belangrijk om te bedenken wat u verder met bedrijfskleding wilt bereiken: moet het opvallend zijn, of juist rustig; stijlvol of juist erg kleurrijk?

Bedrijfskleding voor iedereen

Het is ook goed om te bedenken dat de kleren die u uitzoekt bij al uw personeel moet passen. Dan heb ik het niet alleen over de beschikbare kledingmaten, maar ook over of bepaalde kledingstukken wel met enige nonchalance gedragen kunnen worden door de mensen die ze aan moeten trekken. Niemand heeft er baat bij dat uw medewerkers zich oncomfortabel voelen in kleren, dus is het verstandig om ook hun mening mee te nemen in uw beslissing. Met iedereen aan boord werken de voordelen van bedrijfskleding namelijk ultiem door.

Niet alleen winkelpersoneel heeft baat bij medewerkerkleding, ook in fabrieken is het handig om je personeel iets aan te bieden wat ze tijdens het werk kunnen dragen. Nu om hele andere redenen: omdat het hier vaak gaat om veiligheidskleding, spul dat je niet zomaar in je kast hebt liggen. Laat je werknemer daar niet voor opdraaien!

Voor meer info : http://www.bedrijfskledingtotaal.nl/

Resultaat met onze nieuwe training Beter leren verkopen

Boek resultaat met onze nieuwe training Beter leren verkopen


Geef jij nu op voor deze Verkoop training

In deze cursus leert je alle relevante vaardigheden die je nodig hebt om op een klantgerichte en uiteraard professionele wijze te verkopen. Een ieder die professioneel wil zijn naar zijn klanten toe is dit een waardevolle training.

Alle vaardigheden die voor een vertegenwoordiger onontbeerlijk zijn, komen in deze training aan bod. Tijdens de training wisselen theorie en verschillende praktijksituaties elkaar af. Je gaat oefenen met verschillende praktijkgerichte rollenspellen. Het is de bedoeling dat je op een intensieve manier alle fases doorloopt van het verkoopproces. je wordt tijdens de trainingen bijgestaan door een professionele trainer met ruime commerciële ervaring.

Het gevolg van de training

Na de training verhoog je direct jouw verkoopresultaten. De hogere verkoopresultaten zijn het directe gevolg van de verbetering van jouw communicatieve- en commerciële vaardigheden. Tijdens de training verbetert je jouw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met potentiële klanten. Kortom, na de training zal je succesvoller opereren, zowel in communicatief opzicht als in sociaal opzicht.

Beter leren verkopen

Als verkoper heb je behoefte aan commercieel inzicht en directe verkoopvaardigheden. Je hebt contact met je klanten op zakelijk met je klanten en het belangrijkste is in een zakelijke situatie dat je sociaal en open kunt zijn in de omgang van jouw klanten. Klantgerichte verkopers kunnen hun commerciële gesprekken goed plannen dankzij de nodige kennis en vaardigheden. Als Klantgerichte verkoper breng je structuur in je verkoopsgesprek en ben je instaat om de klantbehoefte te achterhalen en speel je in op de wensen van jouw klant.

Voor meer info : http://www.terborgh.com/Training-Succesvol-Verkopen/training-natuurlijk-verkopen