De laatste maanden lopen de zaken van het bedrijf goed. Het bedrijf ontvangt nieuwe opdrachten die spoedig moeten worden uitgevoerd. Als bedrijf wil je niet stil staan want de veel gezegde is niet gelogen, het verspelen van tijd kost geld. Doordat de zaken in het bedrijf goed verlopen werkt het personeel hard om de werkzaamheden uit te voeren, dit is positief maar heeft ook nadelen. Een nadeel is dat het opnemen van inkomende oproepen vaak wordt vergeten want hier is geen tijd voor. In het verleden kwam het niet vaak voor dat er naar een bedrijf werd gebeld maar in de huidige tijd kan een bedrijf om de minuut een telefoontje verwachten. Het opnemen is een hele dagtaak geworden. Toch moeten de inkomende oproepen opgenomen worden om de huidige maar ook potentiele klanten te woord te staan. Als zij niet tevreden zijn kan dit enige klanten kosten, zij vinden dat ze niet naar wens worden behandelt en gaan naar de concurrent. Een oplossing om altijd voor klanten klaar te staan is het inschakelen van een inbound callcenter. Een inbound callcenter is een bedrijf dat als telefoonservice dient, zij nemen de verantwoording over de telefoon van andere bedrijven. Als een telefoonservice als Bizziphone is ingeschakeld kan bij iedere inkomende oproep beslist worden of deze wordt opgenomen of doorgeschakeld. Een bedrijf of ondernemer behoudt zelf de controle over de telefoon. Er zijn veel voordelen bij het inschakelen van een inbound callcenter, zo is een bedrijf bereikbaar als het gehele personeel een vergadering in moet. Daarnaast bespaart het personeel tijd dat aan werkzaamheden besteedt kan worden zodat het bedrijf geen vertraging oploopt, het product of dienst dat het bedrijf aanbiedt moet wel op tijd worden geleverd. De kosten die hiervoor worden verrekent hangen af van het aantal doorgeschakelde oproepen. Het bereikbaar zijn als bedrijf was nog nooit zo makkelijk. |
Voor meer info : https://www.bizziphone.com |