Goed telefonisch bereikbaar

Je telefonische bereikbaarheid, ook in deze tijden is het nog steeds heel belangrijk. De meeste mensen hebben wel de beschikking over e-mail of sociale media en gebruiken het ook om contact te leggen. Er zijn echter ook nog meer dan genoeg mensen die liever via de telefoon contact hebben, omdat zij dat fijner vinden of sneller of bijvoorbeeld niet de beschikking hebben over een internetverbinding.

Voor ondernemers is het dus zeker heel belangrijk dat je goed bereikbaar bent over de telefoon. Het kost echt wel veel tijd en moeite om jezelf de hele dag telefonisch bereikbaar te houden. Waar grote bedrijven waarschijnlijk altijd wel een callcenter hebben voor de telefoonopname, zo zijn kleinere ondernemers meer gebonden en zijn ze zelf verplicht zichzelf bereikbaar te houden om de telefoon op te nemen. Je moet of zelf de telefoon opnemen of je moet je personeel beschikbaar houden voor de telefoon, terwijl zij daar misschien eigenlijk ook geen tijd voor hebben. Bovendien houdt het je natuurlijk ook van je werk af en dat is ook niet bevorderlijk voor je werk. 

Je kunt natuurlijk iemand aannemen om de telefoontjes te beheren maar voor een kleine ondernemer is dat natuurlijk ook een korstbare aangelegenheid. Een betere optie is daarom waarschijnlijk het inhuren van een telefoonservice. Nu is een externe partij inhuren natuurlijk ook niet gratis, maar het is wel een optie waarbij je minder vaste lasten hebt en van te voren ook al weer waar je aan toe bent qua geld. Zij kunnen ervoor zorgen dat je wel altijd telefonisch bereikbaar bent en dat je klanten ook netjes worden geholpen en dat zij tevreden blijft. Zij kunnen bovendien ook bepaalde telefoontjes voor je filteren en eventueel een boodschap aannemen zodat jij later kunt terugbellen wanneer het je wel uitkomt. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl